۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۸:۳۹

خیرین مدرسه ساز قزوین 20 میلیارد تومان متعهد شدند

خیرین مدرسه ساز قزوین 20 میلیارد تومان متعهد شدند

قزوین - خبرگزاری مهر: مدیرکل نوسازی استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز استان قزوین در سال جاری پرداخت 20 میلیارد تومان را متعهد شدند که 15 میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین محمد جواد حیدری در سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی کشور، استاندار قزوین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین استان در سالن شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد اظهارداشت: جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال در 14 منطقه استان برگزار می شود تا ضمن تجلیل از خیرین به ترویج فرهنگ کارهای خداپسندانه نیز کمک شود.
 
حیدری افزود: خوشبختانه مشارکت خیرین و کمکهای مردمی در ساخت مدرسه در استان همواره سیر صعودی داشته و در سال 85 بیش از سه میلیارد و 200 میلیون تومان، در سال 86 مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون تومان، سال 87 به هشت میلیارد تومان و در سال 88 به 16 میلیارد تومان رسید.
 
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته میزان مشارکت های مردمی خیرین به 19 میلیارد تومان افزایش یافت و امسال پیش بینی می شود کمک خیرین به 20 میلیارد تومان بالغ شود که تاکنون 15 میلیارد تومان آن محقق شده است.
 
حیدری تصریح کرد: با کمک دولت و خیرین امسال اعتبارات خوبی در اختیار استان قرار گرفته که امیدواریم رکورد ساخت مدرسه شکسته شود.
 
320 خیر مدرسه ساز در استان قزوین
 
این مسئول از مشارکت 320 خیر مدرسه ساز در تامین فضای آموزشی استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم کمک های خیرین در محل اعلام شده هزینه شود و خیرین در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.
کد خبر 1322824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha